بهترین مارک شیشه شیر

جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل ایران را از ما بخواهید.

بهترین مارک شیشه شیر

۳۳۳ بازديد

برای مطلع شدن از برندهای برتر شیشه شیر، حتما در ادامه مطالب با ما همراهی کنید. شیشه شیرها نقشی بسیار مهمی در رشد کودکان دارند و به نوعی وجود آن ها بسیار واجب است. از همین رو، والدین باید بهترین نوع شیشه شیر را برای فرزندان خود انتخاب کنند تا کودک در هنگام استفاده، دچار مشکلی نشده و یا دهان او اذیت نشود.

در واقع از زمانی که شیشه شیرها تولید شدند تا کنون، برندها و مدل های زیادی از آن ها تولید و ارائه شدند که برخی دارای استاندارهای کامل می باشند و دسته دیگر، خیلی هم مناسب نیستند‌‌. برخلاف عقیده اکثر والدین که توجهی به شیشه شیر نمی کنند، باید بیان کنیم شیشه شیر اگر مناسب کودک نباشد، باعث می شود تا به مرور میل خود را نسبت به شیر از دست دهد و دچار بیماری های جدی شود‌.

حال برای آشنایی با برندهای برتر شیشه شیر، همان طور که ذکر شد، در ادامه با سیسمونی فندق همراه باشید تا تمام نکاتی که لازم دارید را در اختیارتان قرار دهیم.

ویژگی های یک شیشه شیر استاندارد چیست؟

شیشه شیر کودکان، ویژگی ها و استانداردهایی دارد که باعث می شوند شیر راحت تر خورده شود. حال والدین هم برای خرید و تهیه باید به این ویژگی ها توجه زیادی داشته باشد تا مشکلی در هنگام خورن شیر کودکان به وجود نیاید. برخی از این ویژگی ها عبارت اند از:

شکل و ابعاد مناسب

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در اکثر برندهای برتر شیشه شیر، می توانیم او را شاهد باشیم، شکل و ابعاد مناسب شیشه می باشد. در واقع این شیشه ها با دستان کوچک و ضعیف نوزادان سر و کار دارند و اگر ابعاد آن ها بسیار بزرگ یا کوچک باشد، مدام اذیت می شوند.

منظور از شکل هم حالت و زاویه های شیشه شیر می باشد. شاید مشاهده کرده باشید برخی از آن ها دارای زاویه ای هستند که به راحت تر خوردن شیر کمک می کنند. هرچه فرم آن ها و ابعاد مناسب تر و استاندارد تر باشد، کار کردن با او هم برای کودکان بهتر است.

البته اگر شما بتوانید شیشه شیر فرزند خود را از برندهای مشهور تهیه کنید، نیازی نیست نگران این موضوع باشید زیرا هم فرم و هم ابعاد بسیار مناسبی برای کودکان دارند.

ظرفیت مناسب

موضوع مهم دیگر، در مورد ظرفیت آن ها می باشد. معمولا شیشه شیرها هم در ابعاد بزرگ و هم کوچک طراحی می شوند که والدین نسبت به نیاز خود، می توانند آن ها را تهیه نمایند. یک شیشه شیر مناسب چه در حالت کوچک و چه در سایز بزرگ طراحی شود، باید دارای ابعاد مناسبی باشد.

به عنوان مثال اگر بر رویی جعبه اصلی درج شده که سایز شیشه اسمال است، حتما باید اسمال باشد. زیرا والدین با توجه به مقدار و ظرفیت، آن ها را برای کودکان تهیه می کنند.

پستانک منعطف

در اکثر برندهای برتر شیشه شیر، می توانیم به خوبی شاهد باشیم که پستانک ها تا چه حد نرم و منعطف هستند. در واقع از آنجایی که پستانک ها عامل اصلی استفاده می باشند و با دهان و دندان های کودکان ارتباط مستقیمی دارند، باید به خوبی منعطف باشند تا دهان و لثه را اذیت نکند.

همچنین ممکن است برخی از کودکان که در دوره رشد دندان خود قرار دارند، به دلیل خارش لثه ها، مدام پستانک های شیشه شیر را بر روی لثه ها فشار دهند. از همین رو این پستانک ها باید به خوبی استاندارد باشند تا باعث زخم و خون ریزی لثه ها نشوند.

تهیه شده از مواد درجه یک و مرغوب

در واقع تمام برندهای برتر شیشه شیر، برای ساخت شیشه ها و پستانک ها از مواد درجه یکی استفاده می کنند که برای فرزندان هیچ زیانی نداشته باشد. از آنجایی که استفاده از مواد مرغوب یکی از ویژگی های شیشه شیر خوب به شمار می رود، والدین باید توجه زیادی به جنس آن ها داشته باشند.

زیرا همان طور که چندین بار هم در مطالب بالا بیان کردیم، شیشه شیرها اصلی ترین وسایل کودکان هستند و به طورمداوم در دهان آن ها قرار دارد. اگر پستانک ها از مواد طبیعی درست نشده باشند، می توانند میکروب ها و باکتری های زیادی را به بدن کودک منتقل کنند یا حتی باعث عفونت لثه و دندان های آن ها شوند.

البته امروزه اکثر برندهای مشهور و معتبر که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شوید، از بهترین مواد طبیعی و سازگار با دهان کودکان در ساخت انواع شیشه شیرهای خود استفاده می کنند که یکی از دلایل پرطرفدار بودن آن ها هم همین موضوع می باشد.

معرفی چند برند مشهور شیشه شیر

برای آشنایی با بهترین مارک شیشه شیر مناسب نوزاد، نیازی نیست که شما راه های سخت و دشواری را طی کنید. زیرا در ادامه ما بهترین برندها را برای شما شرح می دهیم‌ و سپس نسبت به سلیقه یا  شرایط می توانید آن ها را تهیه نمایید.

شیشه شیر اونت

برند اونت، یکی از بهترین برندها در خصوص ساخت و تولید انواع لوازم کودکان می باشد. این برند که انواع شیشه شیرها را هم به بازار ارائه می دهد، با در نظر گرفتن تمام استانداردها و حتی سلایق کودکان، به یکی از پر طرفدارترین برندهای شیشه شیر تبدیل شده است.

شیشه شیرهای اونت ویژگی های زیادی دارند و به دلیل پستانک های گرد خود، بسیار نظر کودکان را جلب می کنند. زیرا ساخت سری ها و پستانک ها، به گونه ای انجام شده است که کودکان با تصور سینه مادر، شیر را بهتر بخورند.

همچنین شیشه شیرهای این برند، مقاومت بالایی دارند و به نوعی محفظه اصلی آن ها نشکن است که این موضوع هم ویژگی مثبت دیگری هم برای والدین و هم کودکان به شمار می رود. شیشه شیرهایی که از شیشه درست می شوند، خطرات زیادی برای کودکان دارند و علاوه بر سنگینی، اصلا هم مقاوم نیستند.

شیشه و بطرهایی که توسط شرکت اونت طراحی و ساخته می شوند، از مواد طبیعی و پلاستیک فشرده می باشند که نه برای کودکان مضر است و نه حتی آسیب می بیند.

شیشه شیر چیکو

چیکو هم یکی دیگر از مارک شیشه شیر مناسب نوزاد می باشد. در واقع شیشه شیرهای چیکو، ویژگی بارزی دارند و آن هم درجه بندی بر روی بطری اصلی شیشه می باشد. این درجه بندی ها به تقسیم راحت شیر و حتی میزان آن ها کمک بسیاری می کند و والدین طبق آن ها می توانند روزانه به کودک خود شیر دهند.

همچنین پستانک منعطف و نرم، مکش راحت، شیشه نکش با فرم دهی مناسب دستان و... ویژگی ها و نکات مثبت دیگری هستند که در شیشه شیرهای برند چیکو مشاهده می شود. البته نکته ای که راجب این برند وجود دارد و والدین باید به آن توجه کنند، قیمت نسبتا زیاد شیشه شیرها می باشد.

در واقع چیکو همان طور که برند مشهور و پرطرفداری در خصوص تولید و ارائه بطری شیر کودکان می باشد، اما اجناس او به دلیل کیفیت بالا قیمت زیادتری نسبت به هم نوعان خود دارد.

شیشه شیر دکتر جین

یافتن شیشه شیری که دست کودکان را خسته نکند و به راحتی آن ها را در دست خود نگه دارند، کمی سخت است. حال برند دکتر جین، با ارائه شیشه شیرهای بسیار راحت برای نوزدان و کودکان، این ‌کار را راحت کرده است.

شیشه شیرهایی که دسته ای برای نگه داری راحت دارند، نکته مثبت برند دکتر جین در خصوص تولید بطری های شیشه شیر می باشد. جالب است بدانید که این شیشه ها برای نوزادانی بسیار کاربردی هستند که از سینه مادر تغذیه می کنند. زیرا سری پستانک ها مطابق با سینه مادر طراحی شده و خوردن شیر را برای آن ها راحت می سازند.

شیشه شیر بیبی لند

بیبی لند هم یکی دیگر از برندهای برتر شیشه شیر، می باشد که بسیار در داروخانه و فروشگاه های مربوطه می توان آن ها را مشاهده کرد. در واقع طراحی زیبایی این شیشه شیرها، یکی از اصلی ترین نکات مثبت برند بیبی لند می باشد.

استفاده از طرح ها اشکال کودکانه بر روی شیشه شیرها باعث می شود تا کودکان با علاقه بیشتری غذا را میل کنند. همچنین این برند هم همانند شرکت هایی که در بالا معرفی کردیم، مدل ها و طراح های مختلفی از شیشه شیر را ارائه کرده است.

لازم به ذکر است بیان کنیم که نشکن بودن بطری و پستانک منعطف با مکش خوب، نکات مثبت این شیشه شیرهای برند بیبی لند می باشند.

از کجا شیشه شیر برندهای مشهور را خریداری کنیم؟

معمولا در داروخانه ها یا فروشگاه هایی که درخصوص فروش لوازم کودکان فعالیت دارند، می توان شیشه شیرهای برند های مشهور را یافت و خریداری کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.