لپ‌تاپ ۲ در ۱ لنوو یوگا C940

جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل ایران را از ما بخواهید.

لپ‌تاپ ۲ در ۱ لنوو یوگا C940

۳۷۰ بازديد
اگر همیشه به این خاطر سراغ گوشی می‌روید که بازکردن و استفاده از آن راحت‌تر از لپ‌تاپ است، شاید لپ‌تاپ جدید لنوو به نام یوگا C940 این عادت شما را تغییر دهد. پرچمدار ۱۴ اینچی ۲ در ۱ این شرکت یکی از معدود محصولات پروژه آتنا اینتل است که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی شده و می‌خواهد عملکرد لپ‌تاپ‌ها شبیه به گوشی هوشمند شود.
C940 به گونه‌ای طراحی شده که فورا از حالت خواب خارج شود و حسگر اثرانگشت آن در یک ثانیه عمل می‌کند. علاوه بر اینها وای‌فای به سرعت متصل می‌شود و نمایشگر UHD با روشنایی ۵۰۰ نیت باعث می‌شود که بازتاب‌ها جلوی دید شما را نگیرند. عمر باتری این دستگاه ۱۰٫۵ ساعت است و اگر از نمایشگر در حالت FHD با روشنایی ۴۰۰ نیت استفاده کنید، عمر باتری تا ۱۷٫۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند.
در طراحی کلی تفاوت زیادی با مدل C930 که سال گذشته معرفی شد، ندارد و طراحی لولا آن عوض شده است. در کنار سری جدید پردازنده نسل ۱۰ اینتل، بیشتر به روزرسانی مربوط به ویژگی‌های آتنا و برخی ویژگی‌های هوشمند نرم‌افزاری است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به بالا بردن عملکرد، عمر باتری و سیستم خنک کننده تنها با یک دکمه، استفاده از سرویس الکسا آمازون در زمان خواب یا قفل بودن سیستم، تصاویر داینامیک FHD در ویندوز مدیاپلیر و تبدیل آن به ۴K UHD HDR اشاره کرد.
مدل ۱۴ اینچی لنوو یوگا C940 با قیمت پایه ۱۲۵۰ دلار از ماه اکتبر در دسترس خواهد بود. اگر در مورد عملکرد و سایز صفحه نمایش نگران هستید باید بگوییم لنوو یک مدل ۱۵٫۶ اینچی با نمایشگر ۵۰۰ نیت HDR (فول اچ‌دی یا UHD)، پردازنده اینتل Core i9 و کارت گرافیک جی‌فورس GTX1650 با قیمت پایه ۱۷۱۰ دلار نیز در نظر گرفته است.
اگر نمی‌خواهید دستگاه ۲ در ۱ داشته باشید و فقط بزرگ بودن آن مهم است، لنوو یوگا S740 با مشخصاتی شبیه به مدل ۱۵٫۶ اینچی C940 و قیمت ۱۴۵۰ دلار برای شما مناسب است.
ضمن اینکه یوگا C740 نیز در دو مدل ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچ در ماه اکتبر وارد بازار می‌شود. این دستگاه مدل به روزشده یوگا ۷۳۰ است. پردازنده core-i نسل ۱۰ اینتل و نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی ۵۰۰نیت HDR از دیگر مشخصات این دستگاه است. علاوه بر اینها از الکسا نیز می‌توانید استفاده کنید. قیمت برای مدل ۱۴ اینچی از ۸۷۰ دلار و برای مدل ۱۵٫۶ اینچی از ۹۰۰ دلار شروع می‌شود.
مدل بعدی یوگا C640 با نمایشگر ۱۳٫۳ اینچ، پردازنده core-i نسل ۱۰ و ۴G LTE و قیمت پایه ۸۵۰ دلار است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به وزن کم ۱٫۳ کیلوگرمی و اتصالات اضافی موبایل اشاره کرد. در ماه اکتبر باید منتظر این دستگاه باشیم.

هدف از یوگا و فواید آن چیست؟

کلمه “یوگا” از کلمه سانسکریت “yuj” (یوج) آمده است که به معنی یگانگی، اتصال یا پیوستن است. یوگا اهداف معنوی و عرفانی زیادی دارد اما اصلی ترین هدف آن، اتحاد روح انسان با روح الهی ست. یوگا می تواند بین تن و روح و حتی نیروهای مثبت و منفی وجودی انسان، اتحادی غیر قابل باور ایجاد کند. امروزه بسیاری از افراد به دلیل مزایای مختلف روحی و جسمی ازجمله بهبود قدرت بدنی، تعادل و انعطاف پذیری، این ورزش را انجام می دهند. یوگا به منظور بهبود سلامت عمومی یا جهت مقابله با استرس نیز انجام می شود. ورزش یوگا برای چه بیماری هایی مفید است؟ هر حرکت برای کدام بیماری؟ (برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

چه کسانی می توانند یوگا تمرین کنند؟

خوشبختانه یوگا هیچ محدودیتی ندارد و همه ی افراد می توانند آن را تمرین کنند. برای یادگیری یا شرکت در کلاس های یوگا، لازم نیست که از که از اندامی بی نقص و یا شرایط ویژه ای برخوردار باشید. علی رغم تصورات رایج مربوط به یوگای امروزی، این ورزش نیازی به انعطاف پذیری یا شرایط فیزیکی ویژه ای ندارد و همه ی افراد در تمامی سنین و موقعیت ها می توانند از آن استفاده کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.